marți, 10 august 2010




Salutare dupa cum vedeti am pus ps1 si ps2 iar acum vreau sa trecem la 3.Aceasta e preferata mea pentru ca o am.Consola e extrordinara!of doamne nu am cuvinte sa o laud.E prea buna!Capodopera Sony pe care il iubesc!Am 8 jocuri pe aceasta consola minunata printre care Need for Speed Shift,Tomb Raider Underworld si multe altele!Uita-ti niste informatii:PlayStation 3 este o consolă de jocuri lansată de Sony în Japonia în 11 noiembrie 2006. Sistemul a fost lansat în America de Nord vineri 17 noiembrie. În România, PlayStation 3 a fost lansat în data de 24 martie 2007, la un preț de aproximativ 600 de euro.[1]. Urmează PlayStation 2 și este a treia consolă de jocuri al lui Sony. Lansările din Japonia, SUA și Canada s-a dovedit un succes, toate unitățile fiind vândute în câteva ore. [2]. Sony va folosi peste 1 miliard de dolari pentru campania de promovare pentru lansarea sistemului. În premieră, Sony a introdus un controller wireless, cu baterii reîncărcabile, fără cabluri, numit Sixaxis. Playstation 3 se mai livrează și cu controller de tip DualShock 3(numai versiunea de 80 GB). [3].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu